Handelsbetingelser

Betaling

DuoLine ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB samt via Mobilpay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK – Danske Kroner og er inkl. moms.

DuoLine ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kort oplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

I følge gældende handelsbetingelser afsendes varen næste hverdag såfremt varen er på lager eller andre leveringstider er anslået. Er varen ikke på lager, får du besked inden for 24 timer. Det tager 1-3 dage fra afsendelse til varen leveres på købers adresse. Der kan sjældent komme komplikationer DuoLine ApS ikke er herre over, som vil kunne forlænge leveringstiden. I dette tilfælde vil du få besked hurtigst muligt.
Skulle en ordre blive leveret over flere omgange, grundet forskellige leveringstider, betaler modtageren ikke yderligere i leveringsomkostninger.
Fragtbeløb vises inden godkendelse af ordren. Så kan du altid se, hvor meget det koster for at få den sendt inden du afslutter købet.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Eventuelle reklamationer skal ske straks ved modtagelse. Såfremt køber konstaterer mangler ved det solgte, er sælger forpligtet og berettiget til at udbedre manglen eller foretage om levering.

Ved købers berettigede krav om udbedring/om levering skal det solgte fremsendes til sælger i original emballage og for købers regning og risiko og afhentning efter udbedring/ om levering sker for købers regning og risiko.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

DuoLine ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
DuoLine ApS Vadehavsvej 1, 6852 Billum
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bank oplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fortrydelsesret, hvilket betyder at du inden 30 dage fra modtagelse skal give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Fortrydelsesretten gælder dog ikke for specialbyggede varer og for specielle skaffevarer, som ikke er normale lagervare.

Meddelelsen skal gives pr. mail på duoline@duoline.maritimt.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også benytte standardfortrydelsesformularen som er vedlagt din ordre. Fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for pools, spa og sauna. Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 1000 DKK.

Når du fortryder dit køb tilbagebetales købesummen til dig. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Dette gøres ved en overførsel til din bankkonto, når vi har fået varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Det er derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Det er altid en god idé at gemme den originale emballage, indtil du har fundet ud af, om du vil beholde det købte eller ej. Manglende eller ødelagt emballage kan nemlig i nogle tilfælde medfører en værdiforringelse af varens værdi.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform på: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Vi forbeholder os ret til at ændre hele eller dele af vore produkter eller indholdet af disse handelsbetingelser uden varsel.

 

Udgiver af handelsbetingelser
Websitet ejes og publiceres af:

Duoline ApS
Vadehavsvej 1
6852 Billum
Telefon: 75 27 21 21
Email: duoline@duoline.dk

Kontakt via webform

Følg os på de sociale medier